dijous, 10 de gener del 2008

Foto-mem

Damm Vier, m'ha passat un fotomem sobre olors corporals. Com no tenia cap més foto ( ensenyant carn) i no tinc camera, he optat per fer un montatge hyper-professional. La idea era escriure algo a la pell i, tot i que no té res a veure amb l'olor, he complert almenys un dels requisits del mem. Ah! i no és cap tatoo!


I per seguir la tradició, nomino a Kena ( no la conec, però al bloc d'en Vier volia que li passessin lo mem... possiblement això no ho llegirà), a Yourwinterwish, a Norma, a Tantost ( sorpren-me) i a l'Albert d'Un cel vermell.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Complicat, però buscaré alguna cosa, que jo de fotos així no en faig que estic una mica fofo...hummmmmmm i recent, recent...però antiga tampoc crec ho sigui molt.... ja veurem...no prometo res i si de cas faré un fake...

kena ha dit...

bieeeen
jajaja
sí que ho he llegit!
merxi :P

yourwinterwish ha dit...

Com mola! nominada per duplicat!!

l'hauré de fer dos cops?? o posar-hi dues fotografies???

jejeje

Salut!

Vier ha dit...

Hahahaha, m'ha agradat molt com te n'has sortit, Mani!

Vier ha dit...

Per cert, el de la foto ets tu? Quin festival, no?

Mani, fill de Mani ha dit...

Kena, no creia que passessis pel meu bloc, merci!
Yourwinter, ahir anava a fer lo mem de cançons però no anave lo goear, a verem avui.
Vier, el de la foto era jo fa 2 anys, ara estic més rodo!

Albert_stk ha dit...

Em serà molt difícil seguir el meme sense càmera digital.
Per cert festa a tope!