divendres, 19 de gener del 2007

Yuhuuu!!!!


Welcome everybody o en lo seu defecte everybikini!!! I en lo cas de la foto d'este energumeno everytopless!!
Com podeu veure lo meu humor no és lo de buenafuente, no se si és millor o pitjor (en realitat si que ho se, és molt millor) però és diferent.
Si me voleu dir alguna cosa sobre lo meu bloc, que sabeu que casi sempre tinc l'interfono desconectat, sobretot les nits que no surto, així evito visites poc grates. Més que res per l'hora que és, ja que los que truquen acostumen a ser gent molt decent (no us ho podeu imaginar, i millor!), qui si no pot trucar a les 6 del matí a una casa que no és la seua, quan no més tard.
I parlant del meu bloc, avui tinc reunió de veïns de l'Av.Catlunya (la tinc perquè soc veí, de l'Av.catalunya claro) a l'ajuntament. Lo tema, o com se diu formalment, l'ordre, és parlar sobre les obres que s'han de fer a... l'Av.Catalunya, evidenment!!! La qüestió és que no hi puc anar perquè done la casualitat (no m'agradarie pensa que és causalitat l'hora de la reunió) que treballo (i ja ho sabeu prou los del consistori) i claro, no hi podré dir la meua, per això ho dic aquí i ara: feu lo que vulguèssiu* perquè m'ha de molestar igual lo soroll*** ara que d'aquí dos mesos o deu.
*Lo que, quan,qui, on i sense per què**
** Jo,això...bueno, és... si vale, me paguen ells, ja esteu contents, a verem que faríeu i/o diríeu valtres!!
***Campanes, un dia me vengaré!!!!!
Ma mare sempre me die, i en això tenie raó, que sóc una mica desordenat, i es que encara no m'he presentat, sóc Mani, hola! Vic (de viure, es que potser no us heu donat conte de que escric tal com parlo, així és més personal la cosa) a Flix, al carrer...jeje a que ja ho sabeu? i treballo de tècnic de joventut a Flix també i bueno per avui ja ni ha prou, ala!! Ja m'he cansat.
Agur.