dimarts, 26 de febrer del 2008

Ressaca de neu


Este cap de setmana lo vaig passar al país dels pirineus amb motiu de l'esquiada que s'organtitza cada any des de l'ajuntament de Flix. Encara avui m'estic recuperant del viatge, ja que tot i que no vaig esquiar ni surfejar;d'això últim vaig estar a punt, cosa que m'hagués deixat seqüeles tan físiques com psicològiques ( n'hi havie que ja preparaven la camera); la meua dosis d'hores de son se va veure sensiblement afectada ja que me va tocar fer de monitor nocturn, no ere per a menos tenint en compte la singularitat d'alguns dels membres de l'expedició, jo inclòs.
En fi, com deien Sau: les nits que mai s'acaben, els dies són més curts... i així fou!

1 comentari:

Jordi ha dit...

Jo vaig marxar de l'expedició nocturna esgarrifat.I això de que vas estar a punt de surfejar...Sento que quan em filmaves no caigués cap vegada.