dijous, 17 de maig del 2007

Bevent dels temps passats

Comencem bé, és dijous, lo que vol dir que m'he hagut d'aixecar relativament pronte (les 9 i mija) surto de casa, merda, lo dia ennuvolat, los odio (als núvols i als dies). Ahir a més vaig anar a dormir calent, me vaig quedar mirant la Terribas i no és que ella me hi poso, és que me va tocar tornar a veure com lo PP i lo PSOE feien lo "gallito" sobre qui havie impugnat més llistes, qui n'havie il·legalitzat més, però de què van? On s'ha vist esta merda de democràcia? Així perquè Batasuna demane lo vot per ANB, s'han de revisar les llistes i si fos pel PP prohibir-les totes, que passe què algú que hagi estat militant a batasuna no pot entrar mai més a cap llista? I los que eren de E.T.A hi ara estan PSOE? També s'haurien de il·legalitzar estes llistes, no? I si Batasuna hagués demanat lo vot pel PP? Lo PP il·legalitzat? JA!!! Estic parlant massa d'això i l'únic que faig és encendrem més.
A més, ahir l'Espanyol va perdre la copa, no és que siga perico però m'estimo més que guanyo la UEFA un equip català, encara que molts de l'espanyol potser no ho saben, que no un que porte la rojigualda al coll de la camiseta i que van de prepotents en lo caganius aquell al cap davant, ja li arribarà la febre "malaya".
Total, que he sortit de casa he fet quatre cosetes, alguns recados, i se m'han fet les dos, un desanprensiu ha aparcat lo cotxe davant la porta del casal, una mica més i me quedo tancat, li he ficat una nota dient-li que ja lo podie aparcar dins que tal com està lo dia potser plou.
He anat a dinar, en lo meu cas a devorar, a casa los papes i al acabar he anat a fer una mica lo pirata, i no m'he posat cap parxe, i he intentat copiar capítols d'Herois (sèrie, al igual que Lost, de la que no goso parlar per no cagar-la, és un lujo) o jo he desàpres a copiar o los DVD's estaven defectuosos, total a dos veles. Convenço a mun pare (lo pare de mani, fill de mani) per a que me baixo al poble( encara que ho pugo semblar no estava ni dalt d'una montanya ni en una ermita, però sempre s'ha dit baixar al poble, rollo "go to downtown").
Vaig a casa meua, dixo los DVD's, que demana aniré a tornat i enfilo cap a la meua tercera casa, la pizzeria," hola! hola! que fem? Guay! Per a qui! Ok! Vicent tens Nestea? "( Ahir no en tenie, algú se'ls havie begut tots) i agafo lo diari, lo Nestea, bec i vec "avui fa un any lo Barça va guanyar lo lliga de Campions" bajon, me cagon l'ou qui t'ha vist i qui te veu? Pos així de trist he anat a fer la meua jornada al Casal i ara estic aquí escrivint està entrada quan penso com aniria si lo Barça jugués avui la final, la samarreta d'Iniesta empapada de cervesa, plena de medalles, col·locat, content!!! Amb tota la penya a l'escala, agafant-nos, bevent, cantant i cridant.Saborejant los últims moments de lúcidesa abans que lo meu altre jo s'apodero de mi i me robo la memòria, però això serà un altre any, espero.



2 comentaris:

Anònim ha dit...

També t'has enganxat a Heroes? No tens remei xec!

I d'aquí una semaneta...mos quedarem a 2 velots amb lo final de la temporada de Lost Se mos acabe tot, ara entenc par que t'anganxes a heroes, algo ha de saciar tu sed!

Una serie molt bona també, és Kyle XY.

Venga!

xavi ha dit...

..home si els de Batasuna demanessin el vot pel PP, seria prou divertit veient com el fiscal demana que anul·lin totes les llistes del PP, i escoltant a l'Acebes a veure quina mentida diria.