divendres, 11 de maig del 2007

Canvi ràpid,cal?

Falte menos d'un mes per a que obron les piscines, o lo que és lo mateix ha començat lo compte enrere de l'operació banyador. De moment porto 2 dies anant al gimnàs i espero que avui sigo lo tercer. Com vec que la missió és bastant díficil, fa mesos ja vaig fer lo primer intent, ja m'he demanat lo photoshop per poder retocar-me si s'escau convenient, i damunt sense sua la gorda. Si no mireu:


Photoshoping A Big Girl into A Model - Click Here for more great videos and pictures!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Te'n faries creus del que arriben a fer amb les fotografies la gent que en sap!! Me poden posar guapo a mi i tot! :-P
Conec a un tio que se dedique a retocar fotos de dones per a revistes, webs i coses d'estes i tot el que surt a les revistes és de mentira, jo ja ho sospitava (més que res perquè no veia dones tan perfectes pel carrer), però ell m'ho va confirmar... Tot és fruit de la imaginació de petit pervertits armats amb photoshop, macromedia nosequè i un altre.

Aquí uns quants exemples: http://homepage.mac.com/gapodaca/digital/bikini/bikini3.html
Al tanto!! Que la dona sense retocar, quan li pases el ratolí per damunt, pot arribar a fer una mica de manía!!

PD: Com lo autèntic, no hi ha res!

Mani, fill de Mani ha dit...

Ojo! "No es oro todo lo que reluce" una vegada vaig veure 16 fotos de famosos retocades en les seues respectives originals i és una animalada!!!!
Tu i jo seriem los reyes de les revistes retocats!!! jajaja

Anònim ha dit...

Done igual, on astigo una bona fèmina físicament visible i que te dono morbo...que se tregon totes les perfectes de les revistes!