dijous, 15 de març del 2007

Panxa cervesera



Este any l'hivern ha passat ràpid, tan ràpid que la setmana que vé mos torne a visitar uns dies en l'excusa de que se va dixar algo pel camí. I esta vegada semble que se porte uns quants amics per plantar-li cara al bon temps ( Al bon temps mala cara, que diuen los fresquis) ja que segons los/les infalibles homes/dones del temps farà la fred, i lo que comporte, que no ha fet en tot l'hivern.

La qüestió és que tret d'este contratemps (mai millor dit) l'any sirà calurós, i claro jo encara m'he de treure del damunt les reserves de grassa que havia acumulat expressament per suportar la rasca. O us pensàveu que ere conseqüencia de les cervesetes i d'un ritme de vida sedentari! Sóc un tio previsor jo, vec les coses abans de que passon, l'únic problema és què com les vec d'alluny me coste interpretar-les que no tinc la vista gaire fina.

Ahir vaig fer lo primer pas de cara a esta a punt pel Dia B, b de banyador, i me vai plantar al gimnàs ni més ni menos que a les 9 de la nit, "con un par". Llàstima que tot lo que vaig cremar ho recuperessa després en escreix al fotrem dos hamburgueses, estava afamat!
Valtros tranquils que d'aqui al Maig m'ha de quedar un "figurín" que pa'qué!

De moment llueixo la meua panxa cervesera, però qui sap si lo que porto davall de la camiseta no és altra cosa que lo Beerbelly, un dipòsit en forma de panxa ( a la foto de dalt) que te permet anar bevent cervesa, en principi, sense que ningú s'en dono compte. És ideal per anar als estadis, cines, teatros... tots estos puestos on no dixen beure alcohol (al casal de joves per ex.) o bé als puestos on si dixen però que te claven 4 euros per una merda de canya. Ara si que te sentit allò de panxacontenta.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, com diuen "lo prometido es deuda". Així que acabo de visitar lo teu blog i t'he de dir que està molt bé! Actualitzat i d'un disseny molt xulo. Espero que això del gimnàs tingo èxit, i sinó pos tampoc passa res. Que al cap i a la fi, lo important és lo que som i la felicitat.

T'animo a continuar este projecte, i sobretot a que continueu treballant lo de crear grups de joves a Flix. Sé que és una tasca complicada en molts moments però en garanties de present i sobretot de futur. Paciència, constància i molts d'èxits!

Una salutació,
Eugeni Villalbí
Secretari de Joventut

Anònim ha dit...

Xeic, com a mínim lo dispositiu este de suministre de cervesa no te l'endugues al gimnàs... a vore si prendràs mal...

Per cert, ja m'explicaràs com t'ho has fet per a què lo "gran jefe" t'haigue escrit al bloc... vaigue la meua admiració per endavant... estàs fet un "crack"

Anònim ha dit...

Qui vol beure alcohol al casal, amb lo bons que estàn els "cappuccinos" (google diu que en italià, s'escriu així)?? ¬¬

--------"off topic"--------------
Me vas enganyar... me vas dir que el policia era bo (millor que Michael), i ha resultat ser un cabronàs a les ordres de la companyia (llegir fins aquí amb to indignat, que és el meu estat natural)... he de venir al poble, perquè tinc ganes de saber com acaba tot això, estic que la intriga pot amb mi (fins aquí, amb to casi desesperat).

I ahir els de la sexta, em van fer una pirula i van tornar a començar amb capitols antics (més indignació) :(
---------------------------------

Mani, fill de Mani ha dit...

Hòstia Eugeni, i jo que me pensava que los polítics ereu de paraules i no de fets! jaja
Tranquils que lo del gimnàs va ser un miratge.
Los millors capuccinos de la costa del graner, ja ho sas Amo!
Ah, jo ja vaig pel capitol 19 de Prison, esta setmana no l'han fet que faran los tres últims de cop.

Gràcies als tres per "comentar".
jeje