dimarts, 20 de març del 2007

Superman?

Ahir no vaig treballar, en tots los sentits, me vaig passar tota la tarde i la nit tirat al sofà mirant la tele, pel·licules, sèries, concursos... menos la peli de Larry Clark "El regreso a las cavernas" i lo primer episodi de C.S.I. Las Vegas lo demés no val la pena ni recordar-ho ni mencionar-ho.
Ah si! He de parlar de la supersèrie de superherois Smallville si no no tinc excussa per ficar lo video del post d'avui. Més endavant ja parlaré de l'amic Larry, us sone Kids? però com deie l'honorable, ara "Això no toca!!"
Pos això que si teniu 10 minuts mireu-vos lo video, us aviso que us farà sentir uns merdes, per que jo no seria capaç de passar ni tan sols una de les moltes proves que ha de superar lo superhome este. Que super!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, Mani, alguna sí que la podries fer... no et subestimos tant.

I mira, no sé si la coneixies, però per a matar el rato, t'anirà bé:
http://www.thejapanesearecrazy.com/

Lo que fa este, si que no podria fer mai: http://www.thejapanesearecrazy.com/index.php?option=com_content&task=view&id=239&Itemid=30

Mani, fill de Mani ha dit...

Ni tu i jo fusionats passem de la primera prova! jaja
Ah no he pogut veure lo video del segon enllaç.
Salut i a ver quan te dixes veure tu.

Anònim ha dit...

Per 7mana santa, un parell de dies amb una mica de sort...
:( Si no vinc no és per gust, és perquè no puc.