divendres, 9 de març del 2007

Schmidt se mos fa de plata!

3 comentaris:

Mani, fill de Mani ha dit...

Al cartell hi ha una errada, s'escriu schmidt i no schmith, tranquils que als que penjarem pel poble ho rectificarem.

nando ││││ ha dit...

home, ja que HI sou, podries ficar-HI:

"HI esteu tots convidats"

així, i fer com si no "estiguéssim" perdent els nostres (nostrats) pronoms febles...

pd: enveja, enveja, ara mateix tinc molta enveja, no us passeu amb la festa... "tingueu pietat de nosaltres"

pd2: al comentari on expliques el canvi d'imatge hi dius despues per despres, fumàs per fumar-se, em pintat per hem pintat... i paro perquè en fabra em demanarà drets d'autor.
au!

Anònim ha dit...

Hòstia nando no m'en passes n'hi una, l'única que se m'ha colat és lo "em" de "hem pintat" les altres les "vai" possar vulguent!
Home Yosu, si no vens al cumple és per que no vols, agafes un vol d'estos de quatre duros i te plantes aqui lo divendres!