dissabte, 9 de juny del 2007

Benvinguda

Com molts no saben com va l'assunto este dels blocs, dixo aquí una petita intro-descripció de la meua bitàcora a ver si serveix per aclarir algunes de les confusions que s'han creat darrerament.


Benvinguts al meu bloc, un espai on hi trobareu des de l’humor més cutre hasta dissertacions polítiques. Aclarir per a tos aquells que no sabéssiu com va la cosa, que esta pàgina no és oficial, vull dir en això que no és pública, vull dir en això que no depèn de ningú, ni de l’ajuntament ni de cap tipus de partit o organisme, és meua i prou. És lo meu bloc, i si a algú no li agraden los seus continguts que no hi entro, no s’obligue a ningú a entrar-hi. Ara, si de totes formes hi accediu espero que passéssiu un bon rato llegint les meues manimalades i anades de bola.
A vegades puc tocar temes polítics i lo que hi posaré potser no ho trobeu correcte, cap problema, me podeu deixar comentaris sobre lo vostre punt de vista que sempre és interessant escoltar l’opinió del demés, això si, agrairia que us identifiquéssiu, i si pot ser tenir un mínim de respecte envers a la resta de gent que opine al bloc. De totes maneres jo ja estic curat d’espants i mai censuro cap dels comentaris perquè aquí tots som lliures de dir la nostra, i jo tampoc vull ser censurat, tot i que sé que a molta gent li agradarie. Benvinguts al Manicomi!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Més val tard que mai per fer una benvinguda! Entrada amb petardos (i no és literal xD). La gent que visitem asiduament lo teu bloc ya sabem que és bo i podem discutir, gaudir i riure.

Mos veiem!

Unknown ha dit...

MIrat el meu apunt:

http://blocs.tinet.cat/blog/archive/67/2006/04/

ânim companyer

Anònim ha dit...

pq se li dona tanta importància als anònims. això els hi dona una fama desmesurada iguanyen en publicitat millor seria no donar-li tant de bombo,
internet és increible, jo mateix acavo d'entrar a comentaris amb una adreça que no és la meva i no em dic antonio.

millor passar.