divendres, 1 de juny del 2007

Veure, sentir i parlar!


Ahir vaig sortir un ratet, i potser perquè ere dijous i lo cap de setmana aguaite, me vaig trobar en un munt de gent. Tothom, gairebé, me va treure lo tema del meu bloc, alguns per defensar-me i altres per dir-me que m’havia passat. La cosa no va passar d’aquí, faltarie, parlant la gent s’entén, lo que passe és que a vegades no se fique d’acord.

Los que me coneixeu sabeu que me fai en tothom, sigon blancs, negres, rossos, gallecs, francesos, arameus o selenites. La meua postura és està i no dono el braç a tòrcer, però no per això deixaré de parlar en una persona que conec de tota la vida, encara que tinguem punts de vista diferents.

Tinc un munt d’amics i familiars del Madrid, i quan jugue lo seu equip me cago en la mare que los a parit cap amunt, i què? Quan s’ha acabat lo partit los dos tan amics. Tinc coneguts i familiars del PSOE ( alguns millors persones que molts independentistes ) i m’agrade discutir en ells, encara que no els faré canviar d’opinió ni ells a mi, però són converses on un s’enriqueix i aprèn ( si se sap escoltar!).
En això vull dir que tot i que esta sigo la meua ideologia ( millorable i encara per definir, però en unes bases fermes i inamovibles) no perdré mai de vista los amics i la família.
L’únic que pretenem, jo i los que pensen com jo, és fer veure a la gent la realitat del país on ens trobem, sovint amagada pels “mass media” (lo que m’ha costat trobar informació sobre les CUP!). Fer veure que este sistema és una merda, però que en podem treure profit si juguem bé les nostres cartes, i per això és imprescindible la participació i implicació de la joventut, los que han de ser los futurs agents socials del municipi.
S’ha de fer entendre que, tot i que mos vulgon dir lo contrari, lo normal és que a Catalunya sigon los partits catalans los hegemònics, que s’ha normalitzat el PSOE i el PP i són partits foranis. S’ha de fer veure i entendre moltes coses ( massa! i avui estic espès), i jo sóc el primer que vull veure i aprendre.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jesús va entrar al temple i va fer maleses trencant paradetes amb tota la mala llet del món i l'han fet l'home més sant.

No has fet res que no faci ningú Albert. Amb aquesta explicació tens dret a no explicar res quan creguis que potser has d'explicar res a qui et digui alguna cosa perquè ja ho has explicat.

Mani, fill de Mani ha dit...

I com diuen Ne i Jordi als seus blocs, Franco va matar un munt de gent i lo volien nombrar espanyol de la història! jaja
No m'estic retractant, tot lo que he ficat al bloc ho reafirmo, lo que passe és que vull que sàpigon que per mi els hi continuaré parlant, que no s'asuston.
A verem si actives los comentaris al teu bloc, que me quedo en les ganes dir la meua!

Anònim ha dit...

però si tinc els comentaris activats a l'arxiu mani!!!

Mani, fill de Mani ha dit...

Ja però hi ha molta gent que potser no hi entre a l'arxiu, i se poden perdre molts debats així! Ja sas que jo me conec lo teu boc de dalt a baix ( de moment) i sé que a l'arxiu sí que hi són permesos!
Salut i a comentar!

Anònim ha dit...

hi ha coses que potser no val la pena debatir...

la paraula debat em recorda la cançó de la pel-lícula Batman... debtamaaaaannnn!!! i tot la coletilla que segueix...

això sembla un xat tu...