dijous, 6 de setembre del 2007

Obridors improvisats

Estos dies m'he fet un fart d'obrir botelles i la majoria de vegades no tenia l'obridor a l'abast, busca'l, que no és feina fàcil, i después que vaigo mig bé, perquè n'hi ha cada un que te desfàs les mans. Una vegada vaig veure un vídeo de uns que obrien les botelles amb un tros de paper doblegat diversos cops, ho vaig provar a la pizzeria per fer-me lo xulo i com sempre va ser un fracàs, vaig acabar amb sang als dits ( per aprendre s'ha de patir diuen). Ara m'he trobat en este vídeo on surten diferents maneres d'obrir una cervesa, o qualsevol ampolla que vaigo tap de xapa, inclús surt la del paper assassí! La última forma de fer-ho l'he vist fer alguna vegada a algú i sempre m'ha fet cosa, no la penso provar mai, ara la que no hi està és la de encetar-les amb la concavitat ocular ( l'òs que hi ha damunt del ull) que també l'he observat en los meus propis ulls, que per això estan per veure, observar, mirar... ah, i per a que entron les pestanyes a remullar-se de tant en quan.