dijous, 15 de novembre del 2007

15 de novembre

15 de novembre. Este dia me recorde que un cop vaig tindre sant, en concret Sant Albert Magne. Fa molts anys que no ho celebro i si algú per casualitat me felicite no me quede més remei que donar-li les gràcies, tot i que li adverteixo que a mi això dels sants, santes i santets me fa repelús i que si pot ser evito felicitar-me santorals d’ara en endavant. ( Dic santorals perquè muns pares no en tenien prou en ficar-me un nom ni dos, que me’n van ficar tres a lo “todos los santos”).

15 de novembre. És lo dia mundial sense alcohol, cosa que he descobert avui. Com jo ahir ja vaig fer bondat, vaig sortir un moment a controlar la discoteca i només vaig engolir una trina de taronja, i avui me fan anar a Lleida de festa ( sempre me posen la pistola al pit) permutaré los dies i podré dir que per unes hores m’he sumat a la causa contra l’alcohol.

15 de novembre 2007. Publico l'entrada número 168 al bloc dedicada al 15 de novembre en una clara manca d'inspiració. Només se salve de l'infern la imatge, llegiu bé les advertències.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

qui et fa anar a lleida?
tire mes un pel dee c......
que una maquina de tren

Vier ha dit...

Hehehe, les advertències són boníssimes :-D

Això de canviar el dia sense alcohol no cola, és molt fàcil.

Anònim ha dit...

EI ALBERTO PEDRO ANTONIO !!!
JAJAJAJAJAJ

Aida ha dit...

despres de llegir els advertiments entenc per què és el llibre més venut...

salutacions d'una lectora enganxada al teu blog, tot i que de tant en tant em desenganxo per fer altres coses...