divendres, 30 de novembre del 2007

Mission failed

En estos moments me trobo en un estat crític. Tinc una bona ressaca. No acostumo a tenir-ne ja que normalment només bec estrella i ja m'hen puc fotre 25 o 30 que a l'endemà estic fresquet com una rosa, però ahir lo camarero del "Next" no va parar d'invitar-me a "xupitos".
Odio los xupitos, beure'ls i preparar-los, i no en bec mai, però claro, qualsevol li diu que no a un tio que fa 2 metros (lo meu estat d'alegria també afavorie la ingesta). No és que lo paio vulgués ligar en mi, ni molt menos, fins i tot se pensave que una amiga ere la meua nóvia i també l'invitave -" venga parella, uns xupitos"- lo que passe és que com li vaig deixar propina dos vegades, lo pitjor que vaig poder fer, a la tercera que vaig anar a demanar ja va començar en la tonteria dels gotets. Pues entre lo veneno este i les cerveses San Miguel embolica que fa fort, avui a patir.
Ja sé que sóc una mica fals, tot just a la meua última entrada críticava la San Miguel, però ho sento molt, no hi puc fer més, només bec cervesa i ere o beure això o la merda aigualida de la Coronita o lo que és pitjor: Budweisser, encara rai que ere la Nostrum ( col·laboradora en los xupitos de la ressaca, 6'2º!!).
Total que entre una cosa i l'altra pues al final tants elements desinhibidors van fer que aconsseguís engatussar una noia ( devie anar pitjor que jo) però com no portava desodorant i ja feie hores que feia lo primitiu va passar això:

"La Caterina sortint de la finestra de casa meua"

Aquí no va acabar la cosa. No me podia quedar a les portes de la glòria, així que vaig sortir de nou a caçar, me va costar una mica, sobretot trobar l'arco i les fletxes ( per poc que no prenc mal!!!) però al final va caure un exemplar de raça ária, tot i que lo resultat va ser lo mateix que l'anterior. Lo meu olor corporal la va espantar:

"L'Eva baixant les escales de la meua modesta casa"
No vaig tornar a intentar-ho, estava molt cansat i me vaig quedar adormit, millor... a vegades val més una retirada a temps que no pas deixar la feina a mitges, i jo no estava per a gaires trotes, així estic avui.
"Moraleja": Si has de caçar deixa't estar de mamar... i porta AXE

3 comentaris:

Anònim ha dit...

quines tonteries Mani....

Vier ha dit...

Potser fugien perquè eren catalanistes i l'alè et pudia a San Miguel.

Tanya ha dit...

Tens una bona resaca, molt bé. ;)
jaja
pasaba de casualitat, pasat.
Petons, cuidat.