divendres, 31 d’agost del 2007

Enquestar per enquestar

Mentre entrava a la secció de plantilla del blogger per afegir lo logo del Top Català ( podeu votar-me per al rànquing), m’he fixat que hi havie la novetat de poder ficar enquestes al bloc, potser fa temps que hi és però jo feie temps que no fixava a la planta petita ( este és meu, no lo pilleu? planta petita= plantilla... ara! És bo eh? Jeje humor de qualitat, si senyor). I claro, he pensat: “ què podria preguntar a los visitants del manicomi?” Pues no ho sé, però realitzar-me esta pregunta m’ha servit per il•luminar-me ( una guspira, però algo és algo) i fer l’entrada d’avui, la veritat és que no posaria res, últimament no estic gaire inspirat, però he rebut crítiques i fins i tot amenaces pel temps que he estat sense publicar i passo de que me cremon la discoteca, així que aquí estic, escrivint esta entrada que no és més que una excusa per a que me votéssiu al Top Català ( ho fico en majúscules per resaltar-ho). Ep! Espera... podria aprofitar que he començat l’entrada i fer una pregunta, per xorra que sigo, jo que sé...qui va matar Laura Palmer? o millor, i coincidint que avui fa deu anys, qui va matar Lady Di? He de donar quatre opcions me semble, pos siran estes:

- Elton John, per ser ell l’única princesa d’Anglaterra.
- La CIA, estos sempre son sospitosos.
- La Mare Teresa de Calcuta, perquè des de que se van conèixer la feie treballar massa.
- El Arcohoor i la Drogaaa!
- Ni ho sé ni m’importe.

Pos ala, ja he matat l’entrada i en enquesta inclosa, pues venga a respondre que és divendres!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bé, votaré una de les cinc opcions però abans diré que en tinc dues més que són molt més segures i que la TIA estudia amb seriositat:

1- La van matar Elvis Presley, Bob Marley i J.F. Kennedy amb un tiratxines

2- Es va suicidar abans de que el conductor del cotxe on anaven topés amb aquella columna d'aquell tunel empassant-se un pot caducat de Channel Nº 5