El valor del color
La revista portuguesa "Grande Reportagem" va fer al 2005 esta genial i curiosa campanya de denúncia, la finalitat de la qual era conscienciar als lectors sobre alguns dels grans problemes del món.
A partir de dades d’Amnistia Internacional i la ONU, otorguen als colors de les banderes de diversos països valors percentuals, així toquen temes com la divisió d’opinió sobre la guerra d’Iraq als Estats Units, la violència contra les dones a l’Àfrica, la mortalitat infantil a Burkina Faso,el tràfic de drogues a Colòmbia...
A partir de dades d’Amnistia Internacional i la ONU, otorguen als colors de les banderes de diversos països valors percentuals, així toquen temes com la divisió d’opinió sobre la guerra d’Iraq als Estats Units, la violència contra les dones a l’Àfrica, la mortalitat infantil a Burkina Faso,el tràfic de drogues a Colòmbia...
Angola. Roig: població infectada pel virus del VIH. Negre: població infectada per la malària. Groc: població que té accés a serveis mèdics.
Unió Europea. Blau: Consum de petroli. Groc: Producció de petroli
Somalia. Blau:Dones que han de soportar l'ablació. Blanc: Dones que no han de soportar la mutilació genital.
Estats Units. Roig: A favor de la guerra d'Iraq. Blanc: En contra. Blau: No saben on és Iraq.Xina. Roig: Treballen en 14 anys. Groc: Estudien en 14 anys.
Colòmbia. Roig: Exportació de plàtans. Blau: Exportació de cafè. Groc: Exportació de cocaïna
Burkina Faso. Roig: Nens que moren abans de l'any d'edat. Verd: Nens que moren abans de complir els tres. Groc: Nens que arriben a adults.
1 comentari:
Genial!
Publica un comentari a l'entrada