dimecres, 13 de febrer del 2008

"Premit"


Lo meu homònim d’Un cel vermell m’ha honorat atorgant lo premi “Arte y pico” al Manicomi. El procediment que ha seguit és el següent:

- Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d’aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l’enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
- Cada premiat ha d’exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
- Premiat i premiador han d’exhibir l’enllaç de Arte y pico per tal que tots sàpiguen l’origen d’aquest premi.
- Exhibir aquestes regles.
- S’han de nominar cinc blocs al premi, aquesta és la part difícil

Així doncs, gràcies Albert per seguir Lo Manicomi, i ara és l’hora de que esculli los cinc blocs que per a mi també és mereixent un reconeixement:

- Coses meves: Per la constància diària, sorprenent moltes vegades, amb una gran llavor d’investigació però també de creació, imaginació i sentit de l’humor.

- Per haver aconseguit mantenir un bon ritme d’actualització al bloc, què ja és molt : Lo Bloc de Jordi, L’Imaginari, El meu pont de mar blava i en especial Lo Blog de Pere Muñoz.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara em toca fer el discurs d'un o dos minuts, no? el faré més curt

hummm...

Després d'una taça turística de record amb siluros i altres peixos dibuixats i que em van donar a Mequinensa per jugar als escacs amb el Club; que per ara el premi més important de la meva vida, aquest premi rebut l'iguala o el supera. Vull donar les gràcies a la Maniacadèmia d'Arts i Ciències Blocaires i a tots els que m'han votat.

Moltes gràcies pel premi

Ens veiem a Hollywood

JA

Anònim ha dit...

Moles gràcies per la teua especial menció al meu bloc. Tot i les diferències es gratificant mencions fetes des de la teua perspicàcia flixanca.

Anònim ha dit...

L'anònim anterior es Pere Muñoz, qui encara no sap com fer comentaris al bloc del Manicomi.