dijous, 6 de setembre del 2007

Escrabel


Lo meu mestre jedi, Xavi, m’ha demanat que fes una petita entrada sobre lo torneig d’Scrabble ( lo joc aquell de les lletres) que se celebrarà a Móra d’Ebre. Què dir de l’Scrabble que la gent no sàpigo? Quin joc més bonic, dinàmic, excitant... podria estar adjectivant-lo hores i encara em quedaria curt. La veritat és que no hi he jugat mai, ho sento, però tothom m’ha dit que és apassionant ( ejem). Fora bromes, si no hi he jugat és perquè no he tingut mai l’oportunitat però estic segur que m’agradaria força, per als que tampoc haguéssiu scrabblejat mai podeu iniciar-vos a traves d’internet a la pàgina de “r de letras”, també els que hi jugueu podeu fer servir esta web per entrenar-vos, teniu temps fins al dia 9 de setembre. Lo lloc? Al Teatre Municipal la Llanterna de Móra d’Ebre. L’hora? A matinar, les 10. ( Joder Mani, “¿quien te ha visto i quien te ve?”, fent propaganda als morancos. Tot sigo per la causa jedi).

Si voleu més informació podeu visitar lo bloc de Xavi, on hi trobareu les regles i les bases del torneig, o bé la pàgina de joventut del consell comarcal.

Fins aquí esta publientrada.

1 comentari:

xavi ha dit...

Estimat company, tu si que ets gran.... i per extensió la gent de Flix, si et serveix d'alguna cosa la primera inscrita (i a hores d'ara única, per desesperació de la organització) és una flixenca (no pel fet de ser de Flix si no per ser l'única), que viu a les Barcelones, pero que vindrà el cap de setmana amb el seu xicot i de pas tindrà moltes opcions de guanyar els 150€ del primer premi...repeteixo 150€ que bonics que serien que se'ls guanyes algú aquí i se'ls gastes a Spingflix..... (publianunci de tornada).