dissabte, 22 de setembre del 2007

Més que més, menos


L'altre dia vaig fer una peregrinació a la capella de Benibèquer, per demanar-li al personatge que hi ha penjat al mig de símbol +, pues això, que me donés més vots. Com podeu veure a la foto, la meua devoció ere sincera, a més vaig aprofitar per demanar-li també que m'augmentes lo compte corrent, los dies de vacances i alguns centímetros..., l'únic que va cumplir va ser això últim, ara, al puesto on no tocave, a la panxa!!!
Imagineu si m'he engordat, que al tornar me van fer pagar per excés d'equipatge!!! Però tranquils ( i tranquiles sobretot) que a partir de dilluns començo un nou pla d'entrenament que convertirà los kilos de més en abdominals interiors ( d'estos que no se veuen però que hi són, o almenos t'ho vols creure).
Lo mateix dia que vaig anar a resar-li a jesuset, vaig tindre ocassió de visitar dos de les moltes cales verges que hi han a Menorca i que ara ja han deixat de ser-ho! ( Este és meu)
En este sublim acudit me despedeixo, deixant l'entrada d'avui per terra com ve essent habitual.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Ja sabíem tots que l'acudit l'acabaries ficant.

nando ││││ ha dit...

home, crec que has baixat una mica el nivell, però bé, tens un marge, ànims.
ah, últimament no tinc internet i no puc estar "al dia" :-(