dimecres, 7 de novembre del 2007

Consells d'amic

Des del dia que vaig descobrir la sèrie Herois, de la qual estic enganxat, que fantasejo que tinc poders com los protagonistes i a vegades m'agradarie volar i en alguns casos sortir volant. Parlant sobre lo tema, un amic me donar unes recomanacions per si volia emular les peripècies de les orenetes, les directrius eren sencilles i això va fer que m'animès a provar-ho. Esta és la foto del moment abans del salt:



Al final me n'he recordat que jugave lo Barça i ho deixaré per demà, que no tinc res que fer, ja us contaré.

2 comentaris:

yourwinterwish ha dit...

Jo també estic enganxada a Herois, però m'estic contenint a veure la 2a temporada esperant a que la treguin en català.

Jo de tu, abans de sortir volant esperaria que arribés la segona temporada a Catalunya, no fos cas que fallés algo! jejeje

Anònim ha dit...

Sí, senyor, molt ben trobada! Jo també segueixo la sèrie i la segona està tant o més interessant que la primera.