dijous, 21 de juny del 2007

Moments piscina (II)

Me fico protecció contra la mosca negra i me creme lo sol.
Me fico protecció pel sol i me pique la mosca negra.
Solució: Me fico protecció pel sol i me fico damunt protecció per la mosca negra, estic llardós però protegit, al menos del sol i la mosca, ara només me falte algo per repel·lir les pilotes de futbol de la piscina, que simpàtiques que són, sempre vénen a saludar.
Ho podria provar en lo Mosquito, un repel·lent d'adolescents, los amics de les pilotes. Se tracte d'un altaveu que emet un soroll agut i desagradable que només lo poden sentir los menors de vint any, en principi, ja que gent més gran també ho pot captar, encara que la molèstia és menor.
Per si de cas també m'afecte, ni tinc 26 (ben portats, qui ho dirie?), no lo provaré, de moment me quedo semi-protegit i en arranques d'Arconada.

1 comentari:

Security Guards ha dit...

Solució: Me fico protecció pel sol i me fico damunt protecció per la mosca negra, estic llardós però protegit, al menos del sol i la mosca, ara només me falte algo per repel·lir les pilotes de futbol de la piscina, que simpàtiques que són, sempre vénen a saludar. Fire Guards